py, pyc i pyo

Sob, 9 Mar 2002, 20:03:16 CET

On Sat, 9 Mar 2002, --s+ wrote:

> --->[Quoting Krzysiek Taraszka <dzimi w pld.org.pl>:]

> To  fakt, ale  nie  wziął się  znikąd. Już  wielokrotnie
> pisałem,  że  powinniśmy  się otworzyć  na  świat,  gdyż
> językiem polskim posługuje się 0.001% populacji.

Tak wogóle to chyba coś tu się rąbnałeś. Ludzi na Ziemi jest ca~ 4
miliardy. W Polsce żyje ~40 milionów. To już jest nie 0.001% tylko 1%.
Około conajmniej 20 (a według niektórych szacunkw nawet 30) milionów osób
posługujących się językiem polskim żyje po za Polską czyli w sumie robi
się z tego ~1.5% (w samym Chicago szacuje sie że żyje nie wile mniej osób
posługijacych się językiem polskim co w Warszawie).