py, pyc i pyo

--s+ ser w metalab.unc.edu
Sob, 9 Mar 2002, 20:12:04 CET

--->[Quoting Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl>:]

> Tak wogóle to chyba coś tu się rąbnałeś. Ludzi na Ziemi jest ca~ 4
> miliardy. W Polsce żyje ~40 milionów. To już jest nie 0.001% tylko 1%.
> Około conajmniej 20 (a według niektórych szacunkw nawet 30) milionów osób
> posługujących się językiem polskim żyje po za Polską czyli w sumie robi
> się z tego ~1.5% (w samym Chicago szacuje sie że żyje nie wile mniej osób
> posługijacych się językiem polskim co w Warszawie).

To może żeby było plastyczniej, dorzucając Chicago:

[ser w szafa SOURCES]$ python
Python 2.2 (#1, Feb 22 2002, 00:26:58)
[GCC 2.95.4 20010319 (prerelease)] on linux2
Type "help", "copyright", "credits" or "license" for more information.
>>> print 40000000/6000000000
0

--
     http://ibiblio.org/ser/ | http://it-zone.org/
linuxdoc.org|gnu.org|hyperreal.pl|pld.org.pl|it-zone.org