[INSTALACJA] Wrażenia z

Michal Kochanowicz michal w michal.waw.pl
Sob, 9 Mar 2002, 23:41:20 CET

Cześć

Własnie zaliczyłem swój pierwszy raz z instalatorem. Trochę wrażeń
(użyłem wizarda):
1. Przy wyborze pakietów znajdują się przyciski ,,Select Standard
   Packages'' o raz ,,Select Optional Packages''. Szczerze mówiąc nie
   wiem o co chodzi ;) Coś tam powybierałem, ale jak to działa nie wiem.
   Może by się jakieś wyjaśnienie przyjdało dla inteligentnych inaczej?
2. W ,,Dest device selection'' można nic nie zaznaczyć. Wyświetli
   okienko z informacją, ale pójdzie dalej i wywali się na samym końcu.
3. Edytor partycji nie mieści się na ekranie: wystaje w lewo i prawo
   poza ekran. Nie mogłem przez to z niego skorzystać, bo nie widziałem
   co robię.
4. Edytor partycji nie pozwala stworzyć więcej niż jednej partycji
   primary.
5. Czy konieczne jest ściaganie parted-pkg.tar.gz po wybraniu z menu
   ,,run fdisk''? Nie każdy siedzie na 155Mb.
6. Czy ,,Format this partition'' oznacza uruchomienie mkfs na tej
   partycji? Jeśli tak to ,,Format'' jest zdecydowanie niewłaściwym
   określeniem.
7. Po instalacji pakietu z kernelem (a nie jądrem :-P) wyskakuje
   komunikat że ,,FS configuration option is obsoleted. Use INITRDFS
   instaed''.
8. Instalato pisze że dodaje użytkownika '' mimo że żadnego użytkownika
   nie chciałem dodawać. I wygląda na to że faktycznie nic nie dodał.
9. Jakim cudem w /bin/sh (pdksh) działają edycja linii poleceń oraz
   tab-completion???
--
--= Michal Kochanowicz==--==--==BOFH==--==--==michal w michal.waw.pl =--
--= finger me for PGP public key or visit http://michal.waw.pl/PGP =--