bariera językowa

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Nie, 10 Mar 2002, 12:49:42 CET

Witam!

On Sun, 10 Mar 2002 00:57:13 +0100
GoTaR <gotar w poczta.onet.pl> wrote:

> Znacznie lepiej podzielić liczby z linux counter. Bo reszty ludzi to czy
> PLD jest po polsku czy w swahili nie obchodzi.

???? Ja bym akurat napisał, że wali tych co są zapisani na linux counter,
bo wyglądają na znających język. Myślę, że zwykli userzy którzy używają
linuxa na codzień zamiast windy nie wiedzą co to jest linux counter i nie
koniecznie znają język angielski.

                     Pozdrawiam
                       Artur

ps. żeby nie być gołosłownym, moje najbliższe otoczenie czy tego chce czy
nie większość rzeczy robi pod linuxem, ale nie stawiają oporów bo i tak
się na komputerach nie znają, nie ważne jest dla nich czy to jest OS/2 czy
linux, ważne, że po polsku.