Modułyjądra dla X Window.

Jacek Sobczak jaceksobczak w poczta.onet.pl
Nie, 10 Mar 2002, 18:26:48 CET

Poruszam temat po raz kolejny, bo wydaje mi się dosyć istotny. Przy
startowaniu X 4.2 nie ładuje mi się DRI bo:

(EE) I810(0): [dri] I810DRIScreenInit failed because of a version
mismatch.
[dri] i810.o kernel module version is 1.1.0 but version 1.2
or greater is needed.
[dri] Disabling DRI.
(EE) I810(0): [drm] failed to remove DRM signal handler

Kernel to 2.2.20-14. Karta grafiki jak widać. Czy ktoś obeznany mógłby
powiedzieć, czy te moduły można uaktualnić dla 2.2.20? Czy dotyczy to
innych kart, czy tylko i810 został w tyle?

Jacek

--

Określ Swoje potrzeby - my znajdziemy ofertę za Ciebie!
[ http://oferty.onet.pl ]