zwalony kernel (?)

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Nie, 10 Mar 2002, 19:33:05 CET

Witam!

kernel-2.2.20-11.

Podpiąłem dysk kolegi. Po jakieś chwili działania (kopiowania plików)
dysk przestaje działać, tzn proces który z niego kopiował wisi i nie daje
się zatłuc nawet z -9 (próbowałem kopiować w mc jak i przez zwykłe cp)

Co gorsza nawet przebootować maszyny nie mogę:
 2468 tty1     D      0:00 shutdown -h 0 w
 2469 tty1     Z      0:00 [shutdown <defunct>]
              ^^^

Niestety gdzieś log z dmesg z danymi dysku mi wcieło, a dysk już oddałem.
Ogólnie Maxtor 35G

Oto co w logu:

hdb: dma_intr: status=0x51 { DriveReady SeekComplete Error }
hdb: dma_intr: error=0x04 { DriveStatusError }
hdb: DMA disabled
ide0: reset: master: error (0x51?)
hdb: lost interrupt
... i więcej takich

Ktoś miał coś podobnego?

Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)