kloczek: SPECS fetchmail.spec,1.156,1.157

Nie, 10 Mar 2002, 21:58:24 CET

On 10 Mar 2002, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Automake is a tool for automatically generating `Makefile.in's from
> files called `Makefile.am'.
> - Do tego służy automake i tylko z tym są powiązane jego opcje.

To przeczytaj jeszcze raz drugą część niepodreslona tekstu i pokaż mi przy
których to Makefile.in są tworzone dowiązania.

> Otóż fetchmail nie używa automake, nie ma tam plików *.am, więc nie masz
> prawa wymagać od automake czegoś do robienia czegoś on nie służy.

> ps. to, że pliki config.* nie pochodzą z projektu automake znowu pomijasz
> (ah - jednak napisałem to JESZCZE RAZ)

Co nie zmienia faktu, że żadna dystrybucja nie dostarcza pakietu config
jaki i tego że żaden inny pakiet tego ze soba nie przynosi jak i również
tego, że nie ma narzędzi innych niż automake które te pliki w projekcie by
instalowały (przypomnę że przykładowo config.fub użuwa skryptu missing
który nie wchodziw skład config ale jest cżęścia automake). Co więcej ..
do poprawnego wygenrowania plików Makefile.in potrzebne jest
przegenrowanie aclocal.m4, a z ppliku tgo takze korzysta takze autoheader.
Co by nie mówić coś co jeszcze do niedawna było zestawem dość
autonomicznych narzędzie zmienia się w monolit załatwiajacy w jednym
podejściu kilka aspektów build środowiska, i nic na to nie poradzisz że
tak się to właśnie zmienia. W świetle powyższego config jako pakiet który
kiedyś miał powstać już zapewne jako osobna całość raczej nie powstanie i
coraz mniej będzie miało to sens zresztą (tym bardziej o ile ktoś zamierza
generować binarki optymalnie pod nowe architektóry które poprawnie
wykrywają tylko nowsze wersje config.guess).