kloczek: SPECS fetchmail.spec,1.156,1.157

Nie, 10 Mar 2002, 22:19:29 CET

Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> writes:

> To przeczytaj jeszcze raz drugą część niepodreslona tekstu i pokaż mi przy
> których to Makefile.in są tworzone dowiązania.
Po pierwsze _narzędzie_ automake służy *jedynie do tworzenia plików Makefile.in
z Makefile.am* i owo narzędzie ma opcje pozwalające na kopiowanie
(lub tworzenie symlinków do) narzędzi używanych do owego tworzenia plików
Makefile.in z Makefile.am - przykład narzędzie missing:
cd .. && \
  /bin/sh /home/users/misiek/rpm/BUILD/lftp-2.5.0/missing --run automake --gnu  src/Makefile

missing może być tym właśnie symlinkiem lub kompletną kopią. Jakoś nie widzę
Makefile.am w fetchmailu.

Po drugie chcesz używać narzędzia automake w projekcie w którym to nie ma
w ogóle wsparcia dla am, a tym samym plików Makefile.am. Bez sensu.

> Co nie zmienia faktu, że żadna dystrybucja nie dostarcza pakietu config
Co nie zmienia faktu, że owe dystrybucje nie robią takich głupot jakie
Ty proponujesz - używanie automake w programach w ogóle nie posiadających
Makefile.am

> jaki i tego że żaden inny pakiet tego ze soba nie przynosi jak i również
> tego, że nie ma narzędzi innych niż automake które te pliki w projekcie by
> instalowały

> (przypomnę że przykładowo config.fub użuwa skryptu missing
> który nie wchodziw skład config ale jest cżęścia automake).
Kłamstwo. Polecam grep -i missing /usr/share/automake/config.sub

> Co więcej ..
> do poprawnego wygenrowania plików Makefile.in potrzebne jest
> przegenrowanie aclocal.m4, a z ppliku tgo takze korzysta takze autoheader.
Pliki Makefile.in generowane są z Makefile.am! fetchmail NIE UŻYWA automake.
Nie odbiegaj od tematu.

--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr