automake, było - filon: SPECS fetchmail.spec,1.157,1.158

Pon, 11 Mar 2002, 01:28:29 CET

wrobell <wrobell w ite.pl> writes:

> Nie  śledziłem   dokładnie  wątku,  więc  niech   ktoś  mnie
> ewentualnie poprawi.
Czytając poniższe - w ogóle nie wiesz o co chodzi :-)

[...]
> Niestety  -f  nie powoduje kopiowania
> plików config.*.
Ależ powoduje.

> filon proponuje
>
>     cp -f /usr/share/automake/config.* .
To dla programów, które NIE UŻYWAJĄ automake ale z przyczyn oczywistych
zawierają pliki config.* (autoconf). Tomkowi się to nie podoba i on
na chama chce walić tam automake -a -c -f || : i tego typu potworki
(patrz fetchmail.spec).

--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr