jabber

Daniel Mróz beorn w send.gromada.pl
Pon, 11 Mar 2002, 09:08:48 CET

On Sun, Mar 10, 2002 at 13:09:02 +0100, --s+ wrote:
> Gdybym nie używał, to bym  ci nawet uwierzył. Dość ostre
> słowa, jak na w pełni działający program :-)
A ja tak troche z innej beczki... Czy w PLD jest jakis klient
konsolowy? apt-cache search wypluwa:

everybuddy - A Universal Instant Messanging Clienti
[X Window]
jabber-devel - Header and library files for Jabber development
[to nie klient]
jabber - Jabber messaging system server
[to tez nie klient]
perl-XML-Stream - XML streams perl module
[He?]
gaim - A client compatible with AOL's 'Instant Messenger'
[Gnome]
perl-Net-Jabber - Jabber perl module
[jeszcze nie jestem gotow na napisanie wlasnego]
gabber - A GNOME Jabber client
[X Window]

Wiem, ze jest imcom, ale nie ma go w PLD.

Pozdrawiam
Beorn

Daniel `Beorn' Mróz      <beorn w alpha.pl>       http://127.0.0.1/beorn
GCS/E d-(pu) s-:- a--@ C++++ UL++++$ P+++ L+++ E--- X W+>++ N+++ o? K-
w--- O M- V- PS PE- !Y PGP+ t- 5- R tv-- b+ DI++ D+++ G++ e h+ r--- y?