jabber

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Pon, 11 Mar 2002, 10:15:01 CET

On Sun, Mar 10, 2002 at 04:08:15PM +0100, Radosław Kintzi wrote:

> Ok. Może przesadziłem, ale faktem jest, że to co leży na ftp nie chce
> się uruchomić.

Tak już jest, że niektóre programy przed uruchomieniem trzeba
skonfigurować. Tutaj rzeczywiście domyślna konfiguracja mogła być trochę
lepsza (mój błąd,  który już chyba wyjaśniłem), ale to nie zmienia
faktu, że nie uruchamia się żadnych serwisów bez ich poprawnego
skonfigurowania. Nawet jeśli czasem coś samo zadziała, to przez
niezajżenie do konfiguracji można sobie krzywdę zrobić.

Pozdrowienia,
	Jacek