bariera językowa

GoTaR gotar w poczta.onet.pl
Nie, 10 Mar 2002, 23:36:49 CET

On Sun, Mar 10, 2002 at 15:20:17 +0100, Jacek Konieczny wrote:

> Wolałbym en_GB. en_US jest IMHO uproszczonym angielskim, dla osób
> o "uproszczonej" inteligencji... :-) Miejscami różnice między nimi

Co do mojego zdania o US to jest w sigu. Ale sami mamy w specach pole
LicenSe (a nie LicenCe jak w GB), a i słowa 'elevator', 'the movies' czy
'fall' brzmią ładniej niż 'lift', 'cinema' oraz 'autumn':)

> przypominają mi różnicę między językiem polskim, a językiem którego
> kloczek używa w korespondencji elektronicznej :-)

Eee... raczej na odwrót. en_US jest prostszy gramatycznie i fonetycznie
od en_GB;)

> A wracając do tematu. Mnie polskie tłumaczenia nie są potrzebne, nie
> czuję się także kompetentny to ich robienia. Ale uważam, że dla wielu
> może to być rzecz bardzo ważna, i jeżeli tylko chce ktoś je robić, nie
> należy go zniechęcać.

Ja nikogo nie zniechęcam. Mówię tylko, że 2, 5 czy nawet 50 osób nie
jest w stanie dotrzymać kroku przy updatowaniu starych i tłumaczeniu
nowych tekstów. A lepiej, żeby tłumaczenia nie było, niż gdyby czegoś w
nim brakowało.

--
GoTaR <gotar w priv0.onet.pl>		USA sux
	La ilaha illa´l-lah! La ilaha!