Lista developerów na WWW?

Pon, 11 Mar 2002, 20:24:12 CET

Michal Kochanowicz <michal w michal.waw.pl> writes:

> Zniknęła z WWW lista developerów PLD. I na co ja mam teraz podrywać
> dziewczyny?!
Zniknęła bo to była parodia. Ludzie chcieli, żeby im założyć
konta cvsowe po to by mogli się dopisać niby oficjalnie jako PLD Team.

> Jeśli ta lista gdzieś jest (widziałem ją w CVS) na WWW to
> proszę wyprowadzić mnie z błędu. Jeśli nie to spróbuję coś takiego
> przygotować --- sugestie gdzie to umieścić i jak to zrobić mile widziane
> :)
Daj sobie spokój chyba, że wymyślisz sensowne kryteria (patrz pytania
wrobella jako przykład).

--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr