Lista developerów na WWW?

Michal Kochanowicz michal w michal.waw.pl
Pon, 11 Mar 2002, 20:53:50 CET

On Mon, Mar 11, 2002 at 08:24:12PM +0100, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> Zniknęła bo to była parodia. Ludzie chcieli, żeby im założyć
> konta cvsowe po to by mogli się dopisać niby oficjalnie jako PLD Team.
Tak, zdaję sobie z tego sprawę. Do dziś się zastanawiam po co Sebastian
Zagrodzki zakładał kiedyś konto jakiejś dziewczynie. Znaczy się domyślam
się po co, ale może lepiej zostawmy ten temat...

Pozatym byli tam wszyscy użytkownicy CVS, nie mający nic wspólnego z
PLD.

> Daj sobie spokój chyba, że wymyślisz sensowne kryteria (patrz pytania
> wrobella jako przykład).
Nie wiem o co chodzi z pytaniami wrobella. Mógłbyś rozjaśnić?

W każdym razie w wolnej chwili coś pokombinuję, może bazując na
statystykach cvsall. Jeśli wyjdzie z tego coś sensownego, to wrócę do
tematu.
--
--= Michal Kochanowicz==--==--==BOFH==--==--==michal w michal.waw.pl =--
--= finger me for PGP public key or visit http://michal.waw.pl/PGP =--