Lista developerów na WWW?

Marzena Kamecka skobelek w sokrates.mimuw.edu.pl
Pon, 11 Mar 2002, 23:02:00 CET

On Mon, 11 Mar 2002, Michal Kochanowicz wrote:

> Tak, zdaję sobie z tego sprawę. Do dziś się zastanawiam po co Sebastian
> Zagrodzki zakładał kiedyś konto jakiejś dziewczynie. Znaczy się domyślam
> się po co, ale może lepiej zostawmy ten temat...
>
> Pozatym byli tam wszyscy użytkownicy CVS, nie mający nic wspólnego z
> PLD.

Ta dziewczyna o ktorej mowa to jestem ja znana bardziej jako Skobelek,
Skobi itp. Jezeli tak przeszkadzam w PLD to m,nie w diably wyrzuccie.
Owszem moze duzo nie umiem, ale do tej pory czynilam honory w PLD jako
ktos kto Wam zlot organizuje, dowiaduje sie w sprzecie jaki moglibyscie
dostac - np pracuje w ICMie co moglo sie przyczynic do tego ze mozemy miec
sprzet darmo, mozna korzystac ze sprzetu jaki tam jest a to po rozmowie
jaka przeprowadzilam w pracy z moim szefem opowiadajac mu o PLD. Ale racja
to za malo by miec z Wami cos do czyeniania.

Wypiszcie mnie z tej listy.

Marzena Kamecka

Skobi