Lista developerów na WWW?

Michal Kochanowicz michal w michal.waw.pl
Wto, 12 Mar 2002, 01:01:57 CET

On Mon, Mar 11, 2002 at 11:02:00PM +0100, Marzena Kamecka wrote:
> Ta dziewczyna o ktorej mowa to jestem ja znana bardziej jako Skobelek,
Miło mi.

> Skobi itp. Jezeli tak przeszkadzam w PLD to m,nie w diably wyrzuccie.
??? Poprostu nie wiedziałem w jakim celu zostało założone konto w CVS
osobie, która nie zamierza z tego korzystać? Nie wiedziałem że jesteś to
ty, nie wiedziałem że czymś się zajmujesz. Ale nadal nie korzystasz z
CVSu, prawda? Jeszcze jedno. Pisałem w swoim i tylko swoim imieniu.
Jeśli cię uraziłem to urazę czuj do mnie, nie do wszystkich.

> Owszem moze duzo nie umiem, ale do tej pory czynilam honory w PLD jako
> ktos kto Wam zlot organizuje, dowiaduje sie w sprzecie jaki moglibyscie
> dostac - np pracuje w ICMie co moglo sie przyczynic do tego ze mozemy miec
> sprzet darmo, mozna korzystac ze sprzetu jaki tam jest a to po rozmowie
> jaka przeprowadzilam w pracy z moim szefem opowiadajac mu o PLD. Ale racja
Jak ja to widziałem. Sebastian założył konto w CVS jakiejś dziewczynie.
Zwróciłem uwagę, bo moje koleżanki z grupy sprawiły że niedobrze mi się
robi jak widzę dziewczynę, komputer i coś więcej niż Worda. Czasem mi
się za to dostaje, ale trudno zmienić tak silne wrażenie. Potem ta
dziewczyna nic w tym CVS nie robiła. I tyle.

A odnośnie tego co zrobiłaś dla PLD. O wielu z tych rzeczy nie
wiedziałem. Że wogóle coś takiego miało miejsce. A sporo swojego czasu
poświęcam PLD. To pokazuje jeszcze jedną złą IMHO rzecz. Jakoś tak się
składa, że wiele rzeczy robionych jest przez kilka ,,wtajemniczonych''
osób a reszta nawet nie jest informowana. To w sumie trochę smutne.

PS. Jak już i tak tyle napisałaś co robisz, możesz jeszcze napisać czym
się zajmujesz w ICM? Albo przynajmniej czym sie ICM zajmuje?
--
--= Michal Kochanowicz==--==--==BOFH==--==--==michal w michal.waw.pl =--
--= finger me for PGP public key or visit http://michal.waw.pl/PGP =--