Lista developerów na WWW?

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Wto, 12 Mar 2002, 01:30:06 CET

Witam!

On Tue, 12 Mar 2002 01:01:57 +0100
Michal Kochanowicz <michal w michal.waw.pl> wrote:

> A odnośnie tego co zrobiłaś dla PLD. O wielu z tych rzeczy nie
> wiedziałem. Że wogóle coś takiego miało miejsce. A sporo swojego czasu
> poświęcam PLD. To pokazuje jeszcze jedną złą IMHO rzecz. Jakoś tak się
> składa, że wiele rzeczy robionych jest przez kilka ,,wtajemniczonych''
> osób a reszta nawet nie jest informowana. To w sumie trochę smutne.

????? Eeeee, a wątki o zlotach PLD to nie Marzena? Zbyt mało uwagi
poświęcasz na czytanie list :))

> PS. Jak już i tak tyle napisałaś co robisz, możesz jeszcze napisać czym
> się zajmujesz w ICM? Albo przynajmniej czym sie ICM zajmuje?

Wywiad czy co? :->>
Zobacz sobie: http://www.icm.edu.pl/
Naprawdę nie miałeś styczności z takimi instytucjami jak TASK, Cyfronet
czy ICM?

      Pozdrawiam
             Artur

ps. Ja naprawdę jestem zaskoczony, że o tym nie wiesz :-)