Lista developerów na WWW?

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Wto, 12 Mar 2002, 19:02:59 CET

On Tue, 12 Mar 2002, Michal Kochanowicz wrote:
> Aha. To super.
> To że akurat pytałem o TASK i Cyfronet to szczegół.

To może ja... :)

TASK zajmuje się siecią trójmiejską - dostarcza łącza dla uczelni
znajdujących się w 3miasto (jest ich kilka), czyli między innymi łącze do
cvs'u, który znajduje się na PG.

Dodatkowo TASK ma kilka "małych" maszyn liczących. Oraz jest mirrorem dla
PLD (kiedyś był głównym site'em - ze względu na słabiznę łącza nie jest).

szczegóły: http://www.task.gda.pl

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...