Lista developerów na WWW?

Wto, 12 Mar 2002, 19:35:29 CET

On Tue, 12 Mar 2002, Blues wrote:

> To może ja... :)
>
> TASK zajmuje się siecią trójmiejską - dostarcza łącza dla uczelni
> znajdujących się w 3miasto (jest ich kilka), czyli między innymi łącze do
> cvs'u, który znajduje się na PG.

Wyniki tego zajmowania sie widać czasami .. o np. teraz

$ mtr mail.pld.org.pl --report
HOST                                    LOSS  RCVD SENT    BEST     AVG   WORST
rtr-gw.zie.pg.gda.pl                      0%    16   16    1.03    1.34    2.41
oi-rtr.pg.gda.pl                          0%    16   16    1.74    2.20    3.04
153.19.0.105                              0%    16   16    2.26    3.27    5.81
153.19.0.253                              0%    16   16    3.47    4.04    5.25
???                                     100%     0   16    0.00    0.00    0.00

Pzrez co musiałem własnie ręcznie manipulować MXami żeby poczta zaczeła
dochdzić idąc dodatkow przez .. ICM :>

> Dodatkowo TASK ma kilka "małych" maszyn liczących. Oraz jest mirrorem dla
> PLD (kiedyś był głównym site'em - ze względu na słabiznę łącza nie jest).

Którego główną zwykle funkcją jest "bycie raczej permanentnie
nieaktualnym" :> Wybacz Paweł ale w nocy między mną, a ftp.pld.org.pl w
porywach osiagam 800KB/s. W dzień po poszerzeniu rury średnio 120KB/s.
Kilka lat temu udawało mi się utrzymać aktualny mirror rawhide mając w
porywach 100B/s. Jeżeli w tych warunkach będziesz się upierał że łącze ICM
<-> TASK jest "słabe" to wybacz ale zacznę się chyba publicznie nabijać z
osoby która zajmuje się w ftp w TASK :> Prawda jest taka, że osoba która
zajmuje się mirrorami w TASK ma na temat tego co robi dość blade pojęcie i
wyniki tego widać. Przypomnę, że dość długo ftp.pld.org.pl to była
wirtualka na korwecie w TASK z czego musieliśmy zrezygnować przenosząc
zabawki do MIMUW bo zasoby na korwecie nie były w stanie być aktualne
sięgając o jeden hop dalej do sieci PG :> Wszystko było dobrze do momentu
kiedy mirrorami zajmował się Marcin, a później Miłek. Potem to już ciąg
bryndzy i tak jest do dzisiaj. Marcinowi i Miłkowi nie były obce pojęcia
tuningu systemu (I/O czy sieci) czy poszczególnych usług (newsy czy ftp) z
tym że te osoby potradiłuy nie pzrespać dziesiąt godzin zanim nie
wyczytały czego trzeba w dokumentacji żeby z jakiś potrzebny parametr
ustawić na wartości właśnie potrzebne. Zarządzanie dużym Sunem to nie jest
cos co mozna powirzyc dyletantowi czy komuś kto nie ma na to czasu, a tak
się nieszczęśliwie stało że nie dość że przeszło to w ręce osób które nie
miały żadnego styku z Solarisem wczeniej to jeszcze najwyraźniej nie mają
serca i czasu siedzieć żeby dowiedzieć się czego trzeba.