Lista developerów na WWW?

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Śro, 13 Mar 2002, 05:51:41 CET

On Tue, 12 Mar 2002, Tomasz Kłoczko wrote:
> [...]
> HOST                                    LOSS  RCVD SENT    BEST     AVG   WORST
> rtr-gw.zie.pg.gda.pl                      0%    16   16    1.03    1.34    2.41
> oi-rtr.pg.gda.pl                          0%    16   16    1.74    2.20    3.04
> 153.19.0.105                              0%    16   16    2.26    3.27    5.81
> 153.19.0.253                              0%    16   16    3.47    4.04    5.25
> ???                                     100%     0   16    0.00    0.00    0.00
> Pzrez co musiałem własnie ręcznie manipulować MXami żeby poczta zaczeła

tia...

Jeżeli naprawisz "fantastyczny" sprzęt Cisco to takie rzczy nie będą się
zdarzały...

> Którego główną zwykle funkcją jest "bycie raczej permanentnie
> nieaktualnym" :> Wybacz Paweł ale w nocy między mną, a ftp.pld.org.pl w
> porywach osiagam 800KB/s. W dzień po poszerzeniu rury średnio 120KB/s.

O tym co się dzieje teraz z mirrorem informowałem i ciebie i marcusa.

> [...]
> nabijać z osoby która zajmuje się w ftp w TASK :> Prawda jest taka, że
> osoba która zajmuje się mirrorami w TASK ma na temat tego co robi dość
> blade pojęcie i wyniki tego widać. Przypomnę, że dość długo
> ftp.pld.org.pl to była wirtualka na korwecie w TASK z czego musieliśmy
> zrezygnować przenosząc zabawki do MIMUW bo zasoby na korwecie nie były w
> stanie być aktualne sięgając o jeden hop dalej do sieci PG :> Wszystko
> było dobrze do momentu kiedy mirrorami zajmował się Marcin, a później
> Miłek. Potem to już ciąg bryndzy i tak jest do dzisiaj.

Nie wypowiadam się na ten temat...

> [...]
> sieci) czy poszczególnych usług (newsy czy ftp) z tym że te osoby
> potradiłuy nie pzrespać dziesiąt godzin zanim nie wyczytały czego trzeba
> w dokumentacji żeby z jakiś potrzebny parametr ustawić na wartości
> właśnie potrzebne. Zarządzanie dużym Sunem to nie jest cos co mozna
> powirzyc dyletantowi czy komuś kto nie ma na to czasu, a tak się
> nieszczęśliwie stało że nie dość że przeszło to w ręce osób które nie
> miały żadnego styku z Solarisem wczeniej to jeszcze najwyraźniej nie
> mają serca i czasu siedzieć żeby dowiedzieć się czego trzeba.

Nie ja się tym zajmuję, ale... nie wiem czy ty sam byś sobie poradził z
tym co Miłek "namieszał" (w pozytywnym tego słowa znaczeniu) na
korwecie... To jest momentami taka rzeźba, że oczy przecieram czasem, że
takie rzeczy chodziły.

Inna sprawa, że cały system idzie za kilka dni pod nóż... ale to inna
bajka

EOT, bo OT :)

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...