gzip i autoconf

Mariusz Mazur mariusz w isn.pl
Czw, 14 Mar 2002, 01:14:15 CET

Mam na dysku ślicznie się patchujące gzip 1.3.3... Problem w tym, że autoconf
musi być 2.53, a my mamy 2.52... Czy poza tym, że jest to dużo roboty:

Patch #0 (autoconf-info.patch):
14 out of 26 hunks FAILED -- saving rejects to file doc/autoconf.texi.rej

są jakieś przeciwwskazania na updejt?

Zgaduję, że mam to robić w jakimś branchu, bo pld1.0 blisko... Niech się
arekm wypowie na ile bezpieczne jest umieszczanie starego gzipa w dystrybucji?

przeszłośći. Jeżeli działasz zgodnie z charakterem wtedy nie działasz w ogóle