e2fsprogs >= 1.15 is needed by rc-scripts-0.3.1-1

Czw, 14 Mar 2002, 17:22:33 CET

> No tak, ale inny problem się pojawia: mam 2.4, wkompilowany devfs i
> używam starego dev - w /proc/partitions dalej są ścieżki a'la devfs...

I nie tylko w /proc/partitions (ZTCP). Wiekszosc komunikatow kernela
odnosi sie wowczas do devfs-owych nazw.
Jest to stara niedorobka devfs-a. Poprawka wymagalaby przekazania do
odpowiednich funkcji informacji o stanie podmontowania devfs-a i
wkompilowania podwojnego kodu obslugi (a nie jek jest obecnie
#ifdef CONFIG_DEVFS_FS
#else
#endif

  phone (48)(58) 347 14 61
Faculty of Applied Phys. & Math.,   Technical University of Gdansk