e2fsprogs >= 1.15 is needed by rc-scripts-0.3.1-1

Tomek Orzechowski orzech w pld.org.pl
Czw, 14 Mar 2002, 13:10:24 CET

On 03/14/02 Andrzej Krzysztofowicz wrote:

>Jaki sens moze miec wywolywanie fsck przed zamontowaniem devfs-a ?

No tak, ale inny problem się pojawia: mam 2.4, wkompilowany devfs i
używam starego dev - w /proc/partitions dalej są ścieżki a'la devfs...

Może tak: e2fsprogs provides fsck i uitl-linux-fsck provides fsck i
wzajemne obsoletes? Jak ktoś ma ext2 to ma e2fsprogs i właściwego fsck.

--
Tomek Orzechowski