e2fsprogs >= 1.15 is needed by rc-scripts-0.3.1-1

Artur Frysiak wiget w pld.org.pl
Czw, 14 Mar 2002, 13:47:43 CET

On Thu, Mar 14, 2002 at 01:10:24PM +0100, Tomek Orzechowski wrote:

> No tak, ale inny problem się pojawia: mam 2.4, wkompilowany devfs i
> używam starego dev - w /proc/partitions dalej są ścieżki a'la devfs...
>
> Może tak: e2fsprogs provides fsck i uitl-linux-fsck provides fsck i
> wzajemne obsoletes? Jak ktoś ma ext2 to ma e2fsprogs i właściwego fsck.

LABEL= obsługiwane jest też przy xfs przez mount. Nie wiem czy fsck też
tak potrafi dla xfsa. Nie wiem czy wogóle jest jakiś fsck.xfs ...

Pozdrawiam
--
Artur Frysiak
http://www.pld.org.pl/