octave

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Pią, 15 Mar 2002, 12:09:47 CET

On Thu, Mar 14, 2002 at 05:46:06PM +0100, Rafa? Kleger-Rudomin wrote:
> Tomek Grzejszczyk <T.Grzejszczyk w elka.pw.edu.pl> writes:
> Zgadza się. Ale cieżko to wytłumaczyć niektórym kolegom "developerom"
> którzy łykają każdy badziew jaki tylko pojawi się na ftepie, byle
> tylko cyferka w wersji była jak najwyższa.

Przepraszam ale to bylo podyktowane checia zrobienia tego na axp
a poprzednia wersja na axp dzialala zle. Nie wiem czy ta nie ma
jakis innych bledow ale poprzednia wogule nie dzialala.

Nie znaczy to jednak ze to musialo trafic na ftp ix86

lukasz
--
Łukasz Dobrek
   An optimist believes that we live in the best of all possible worlds.