octave

Sob, 16 Mar 2002, 19:11:47 CET

On 14 Mar 2002, Rafał Kleger-Rudomin wrote:
[..]
> Zgadza się. Ale cieżko to wytłumaczyć niektórym kolegom "developerom"
> którzy łykają każdy badziew jaki tylko pojawi się na ftepie, byle
> tylko cyferka w wersji była jak najwyższa.

Widać nie masz nadal pojęcia o tym według jakich regół gramy. Jęzli ktoś
zajoł się przykładwo octave a ja nawet nie mam pojęcia o tym jak to
sprawdzić czy to działą czy nie to niby dlaczego nie mam temu komuś zaufać
że ten ktoś wi co zrobił. Ta osoba nie zajmuje sie zawartoscia ftp i do
niej powinieneś mieć jezeli już uwagi.
Po drugie: jak ktoś ma wiedzieć że coś sie nie nadaje do uzyutku skoro
nikt o tym nie powidział ?