[wslusarczyk@unizeto.pl] Certum CA w PLD

--s+ ser w metalab.unc.edu
Pią, 15 Mar 2002, 14:57:55 CET

--->[Quoting Artur Frysiak <wiget w pld.org.pl>:]

> Nie  wspominając   już  o   tym  że   certyfikaty  SSL
> na  potrzeby  PLD  wystawiło  by  Unizeto  którego  to
> certyfikat rootCA byłby w PLD.

Wydaje  mi się,  że  znów objawiła  się nasza  wspaniała
polska cecha, która nakazuje kontestować wszystko co się
rusza, jeśli to nie są palce u własnych nóg.

Wciąż nie  mogę odkryć przyczyn, dla  których mielibyśmy
obawiać się dopisania certyfiktatów SSL Unizeto.

--
     http://ibiblio.org/ser/ | http://it-zone.org/
linuxdoc.org|gnu.org|hyperreal.pl|pld.org.pl|it-zone.org