[wslusarczyk@unizeto.pl] Certum CA w PLD

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Pią, 15 Mar 2002, 20:58:19 CET

On Fri, 15 Mar 2002, --s+ wrote:

[..]
> Wciąż nie  mogę odkryć przyczyn, dla  których mielibyśmy
> obawiać się dopisania certyfiktatów SSL Unizeto.

A ja sie wogole zastanawiam czy PLD jako takie powinno w przegladarkach
domyslnie dostarczac jakiekolwiek certyfikaty.
Dlaczego mamy zakladac ze uzytkownik ma ufac komus tam tylko dlatego
ze tworzacy PLD uznali ze im sie chce jakis certyfikat dopisac.
Czy nie lepiej dostarczac _pusty_ plik certyfikatow z komentarzem,
ze jak ktos chce komus ufac to niech sam sobie to dopisze.

M.

-| == PLUG - Sad Kolezenski  -         http://www.linux.org.pl/ == |-