[wslusarczyk@unizeto.pl] Certum CA w PLD

Daniel 'bonkey' Bauke bonkey w pld.org.pl
Sob, 16 Mar 2002, 01:55:57 CET

piątek, 15. marzec. Piotr Meyer pisze:

>Zaoferowali, że dostarczą referencje. Niech je do kogoś przyślą
>(do kogo tylko?) i niech ten ktoś je zreferuje na liście - potem
>ewentualnie można je wyrywkowo potwierdzić.
nieśmiało wtrącę, że to byłoby zadanie dla pzpr. nieśmiało, bo
niezamierzenie porwało mnie parę rzeczy i press release na razie
zakolejował sięz niższym priorytetem. ale może ktoś "w ramach"
się zadeklaruje? ponoć miała być jakaś pierwsza sekretarka? ;-)

--
Daniel `bonkey' Bauke; http://www.bonkey.pl.eu.org; {happiness==bike&&unix;}