[wslusarczyk@unizeto.pl] Certum CA w PLD

Pon, 18 Mar 2002, 16:58:41 CET

On Mon, 18 Mar 2002, --s+ wrote:

> --->[Quoting Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl>:]

> Wydaje mi się to  nieprawdopodobne. Na jakich przepisach
> Marcin bazował? Dokładnie - ustawa, paragraf.

Raczej tylko na własnym przeświadczniu i to mogło być powodem napisania o
kilka zdań za dużo. Skończmy wałkowanie Marcina :)
Jeżeli to nie było jednak nieporozumienie i istnieją tu jakieś podstawy
żeby myśleć o tym w ten sposób to zapewne Marcin coś konkretniejszego
napisze w temacie (jak znajdzie czas).