[wslusarczyk@unizeto.pl] Certum CA w PLD

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Sob, 16 Mar 2002, 12:10:06 CET

On Sat, 16 Mar 2002, Robert Kurtys wrote:
[..]

> chyba rozwiazaniem jest jednak osobna paczka z certyfikatami , z tym ze ja bym
> proponowal jedna paczke ze wszystkimi certyfikatami, a nie kazda z osobnym- jak
> ktos chce sam o wszystkim decydowac to bierze czysta przegladarke- a jak chce
> gotowca to niech to bedzie 1 paczka, a nie fyfnascie (bo gosc chce
> __gotowca__)...no i nie bede powtarzal argumentow marketingowych(IMVVHO znowu
> najladniej by bylo gdyby instalator sugerowal/proponowal doinstalowanie
> certyfikatow przy instalacji przegladarki) pozdrowienia

Gosc chce gotowca, ale gotowiec powinien skladac sie z 2 czesci:
wspolnej, zapewniajacej integracje z przegladarkami (cos jak rc-inetd),
jesli dana przegladarka wymaga certyfikatow w okeslonym formacie,
i tylu pakietow z samymi certyfikatami ile sie da, tak by sie dalo
doinstalowac _tylko_ wybrane certyfikaty.

Mozna tez udostepnic wzorcowego speca dla PLD, by firmy certyfikujace
mogly same przygotowac swoje certyfikaty w formacie pakietu dla PLD
i na swoich stronach je udostepniac wraz z instrukcja instalacji.

M.

-| == PLUG - Sad Kolezenski  -         http://www.linux.org.pl/ == |-