[wslusarczyk@unizeto.pl] Certum CA w PLD

Bartosz Jakubski migo w supernet.com.pl
Sob, 16 Mar 2002, 14:18:39 CET

Dnia 16 mar o godzinie 11:48:54 +0100, Marcin Bohosiewicz napisał(a):
> On Sat, 16 Mar 2002, Bartosz Jakubski wrote:
> [..]

> Ano jest, taki zeby instalacja mozilli/kde/netscape/galeona itp. nie
> oznaczala jednoczesnie zaufania tym roznym firmom.
> Decyzja o zaufaniu powinna byc _swiadoma_ decyzja instalujacego system.

To nie jest odpowiedź na pytanie.

Ktoś nie ufa wyżej wymienionym firmom?

> Tu chodzi o to, by podejmujacym decyzje o zaufaniu byl instalujacy ,
> a nie PLD-team. My mamy dac jedynie narzedzia umozliwiajace decyzje o
> zaufaniu.
>
> Roznica jest bardziej mentalna niz techniczna, ale chodzi o to, by
> to nie my a uzytkownik decydowal ktorej firmie ufa.

Ponieważ ja (i jak sądzę większość developerów i użytkowników) ufam
wszystkim tym firmom, to nie widzę żadnego sensu w dodatkowym
kombinowaniu. Nie ufasz którejś -> usuwasz certyfikat.

--
-- .- Bartosz Jakubski  ------------------- Sosnowiec -. --
-- |  Free Software is a matter of liberty, not price  | --