[wslusarczyk@unizeto.pl] Certum CA w PLD

GoTaR gotar w poczta.onet.pl
Sob, 16 Mar 2002, 15:08:57 CET

On Sat, Mar 16, 2002 at 14:18:39 +0100, Bartosz Jakubski wrote:

> To nie jest odpowiedź na pytanie.
>
> Ktoś nie ufa wyżej wymienionym firmom?

Wyznawcy spiskowych teorii dziejów na przykład. Co prawda ich # -> 0, a
#(PLD) jest pewnie funkcją stałą równą 0, ale ja na przykład nie chcę
mieć certyfikatów amerykańskich.

> Ponieważ ja (i jak sądzę większość developerów i użytkowników) ufam
> wszystkim tym firmom, to nie widzę żadnego sensu w dodatkowym
> kombinowaniu. Nie ufasz którejś -> usuwasz certyfikat.

IMVHO osobne paczki dla każdej firmy. Dzięki takiemu rozwiązaniu dodanie
nowego certa do distro nie będzie wymagało podbicia rel i wymuszało
ściągnięcia całej mozilli, a inne zainteresowane firmy będą mogły
wystawiać właśne paczki.

Centra ogólnego zaufania supportujemy przez obecność samych paczek na
ftp, firma z Pcimia musi jednak sama dbać o swoje interesy; taki pakiet
nie może się pojawić na ftp, bo firma przez domniemanie miałaby
potwierdzenie z naszej strony.

--
GoTaR <gotar w priv0.onet.pl>		USA sux
	La ilaha illa´l-lah! La ilaha!