nest na sparce :)

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Sob, 16 Mar 2002, 18:48:57 CET

Marcin Bohosiewicz <marcus w kernel.pl> writes:

> Po pierwsze brakuje buildera nest na sparca.

Mogę kupić Ultra 10 440 za 1100 euro. Chyba to nie jest wysoka cena.
Dla mnie to jednak trochę dużo więc chyba się nie zdecyduję.
Jak jest ktoś chętny to dałoby radę zorganizować sprowadzenie tej maszyny.
Opis tutaj: http://www.marktplaats.nl/printbody.php3?g=hardware&u=sun&ID=1025&av=&fv=&rv=15&pv=&zoek=&oudei=0&ref=&style=

Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)