nest na sparce :)

Andrzej Dopierała - Undefined undef w transilvania.eu.org
Sob, 16 Mar 2002, 18:58:05 CET

On Sat, Mar 16, 2002 at 06:41:32PM +0100, Marcin Bohosiewicz wrote:

> Po pierwsze brakuje buildera nest na sparca.
hm.. nie mozna na team? :/

w ostatecznosci moge sprobowac zrobic builder u mnie na uczelni. Ale to
maszynka sparc32 i bedzie baardzo mocno odbiegala wydajnoscia od innych
builderow - zegar 50MHz ;) Nie moge tez zagwarantowac ze utrzyma sie to
zbyt dlugo wiec pozniej gdzies by to i tak trzeba bylo sprobowac
przeniesc...