octave

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Sob, 16 Mar 2002, 19:36:15 CET

Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> writes:

> On 14 Mar 2002, Rafał Kleger-Rudomin wrote:
> [..]
>
> Widać nie masz nadal pojęcia o tym według jakich regół gramy.

Gdzie te reguły?

Już nie raz się naciąłem na istniejącą wolnoamerykankę.
Poza tym zdaje się że zdążamy do stabilizacji? Gdzie w takim razie
jest owo stabilne 1.0? Bo ja zaciągam pakiety z
ftp://gd.tuwien.ac.at/linux/PLD/PLD-1.0/i686/PLD/RPMS/
I tam jakoś nie widzę stabilizacji.
A może coś przegapiłem i stable jest gdzie indziej?

> Jęzli ktoś
> zajoł się przykładwo octave a ja nawet nie mam pojęcia o tym jak to
> sprawdzić czy to działą czy nie to niby dlaczego nie mam temu komuś zaufać
> że ten ktoś wi co zrobił.
> Ta osoba nie zajmuje sie zawartoscia ftp i do
> niej powinieneś mieć jezeli już uwagi.

W tym wypadku rzeczywiście dobrek zawinił. I do niego też były pretensje.
Nie wiem czemu się poczuwasz.

Akurat w tym przypadku od biedy można uznać usprawiedliwienia dobrka.
Natomiast nie raz i nie dwa rożne rzeczy padały bo ludzie podbijają
wersje zupełnie bezmyślnie na zasadzie "o, nowe leży na ftepie!"
często nawet bez sprawdzenia czy się buduje.

> Po drugie: jak ktoś ma wiedzieć że coś sie nie nadaje do uzyutku skoro
> nikt o tym nie powidział ?

Stara inżynierska zasada: "działa? nie naprawiaj!". Czy coś się stanie
jeśli będziemy mieli rzeczy trochę starsze, dobrze odleżane, zamiast
najnowszego top-bleeding-edge-alpha-release?

Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)