certyfikaty w PLD

Mariusz Mazur mariusz w isn.pl
Nie, 17 Mar 2002, 17:25:58 CET

On Sunday 17 March 2002 17:17, you wrote:
> Teza jaką stawiam brzmi: powinniśmy dołączyć root certyfikaty (w
> tym wypadku Unizeto) ponieważ nie ma w tym praktycznie żadnego zagrożenia,
> a w ręcz przeciwnie są korzyści dla PLD (dla potencjalnych użytkowników
> także w postaci oszczędności czasu na dołącznie takowych certyfikatów do
> zasobów systemowych).
> Jeżeli chcesz coś tu zmienić to najpier musisz wykazać, że powyższe
> zaprzeczone (są zagrożenia w takim kroku) jest prawdą.
> Potem możemy się pozastanawiać jak to rozwiązać.

Tak... powinniśmy dołączać. Ale jeśli można zadowolić mnie (i nie tylko - bo
nie tylko ja nie lubię amerykańskich certyfikatów), ludzi którzy nie chcą
wogóle certyfikatów (wątpie czy tacy są... ale jeśli są to po prostu żadnego
certyfikatu nie zainstalują) oraz ludzi którzy chcą wszystkie certyfikaty (po
prostu zainstalują sobie wszystkie certyfikaty), to czy nadal będziesz z
uporem przekonywał mnie, że nie mam racji? Ja chcę kompromisu między ludźmi
którzy uważają, że użytkownik powinien *świadomie* instalować te certyfikaty
które chce, oraz tymi którzy sądzą, że powinny być wszystkie certyfikaty
zainstalowane domyślnie. Jesteś w stanie doprowadzić do takiego kompromisu (i
od razu zapowiadam, że wszystkie twoje "argumenty" są z góry zdane na
porażkę, bo większość ludzi ma ugruntowaną opinię)?

przeszłośći. Jeżeli działasz zgodnie z charakterem wtedy nie działasz w ogóle