certyfikaty w PLD

Robert Kurtys bob w pozyton.net.pl
Nie, 17 Mar 2002, 17:55:33 CET

On Sun, 17 Mar 2002 17:17:10 +0100 (CET)
"Tomasz Kłoczko" <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> wrote:

> Teza jaką stawiam brzmi: powinniśmy dołączyć root certyfikaty (w
> tym wypadku Unizeto) ponieważ nie ma w tym praktycznie żadnego zagrożenia,
> a w ręcz przeciwnie są korzyści dla PLD (dla potencjalnych użytkowników
> także w postaci oszczędności czasu na dołącznie takowych certyfikatów do
> zasobów systemowych).
to mi jako żywo przypomina proponowane pytanie w potencjalnym referendum na
temat sprzedaży ziemi obywatelom Unii Europejskiej:     "Czy jesteś za sprzedażą
ziemi?"

jak?, kiedy?, na jakich warunkach?, .. a czy to ważne????

> Jeżeli chcesz coś tu zmienić to najpier musisz wykazać, że powyższe
> zaprzeczone (są zagrożenia w takim kroku) jest prawdą.
> Potem możemy się pozastanawiać jak to rozwiązać.
>
> kloczek

Czyżby Pan Szanowny pobierał lekcje logiki, lub krasomówstwa od przedstawicieli
obecnej *"klasy politycznej"*?

pozdrowienia
qwark