certyfikaty w PLD

Nie, 17 Mar 2002, 18:21:42 CET

On Sun, 17 Mar 2002, Robert Kurtys wrote:

> to mi jako żywo przypomina proponowane pytanie w potencjalnym referendum na
> temat sprzedaży ziemi obywatelom Unii Europejskiej:     "Czy jesteś za sprzedażą
> ziemi?"
>
> jak?, kiedy?, na jakich warunkach?, .. a czy to ważne????

Powtórże po raz wtóry. Nie mam chęci zajmować się tworzeniem takiego
zestawu wymogów. Wystarczy mi że nie bendę widzia w tym zagrożenia dla PLD
czy dla potencjalnych użytkowników PLD. Na tak pstawioną kwestie jesteś
juz jak najbardziej w prosyty sposób odpowiedzieć takzę i Ty, i co więcej
wnioski wynikające z takiej odpowiedzi propaguja się na pierwotna tezę.

> Czyżby Pan Szanowny pobierał lekcje logiki, lub krasomówstwa od przedstawicieli
> obecnej *"klasy politycznej"*?

Sugerujesz, że to co proponuje nie ma związku z logiką ?