certyfikaty w PLD

Mariusz Mazur mariusz w isn.pl
Nie, 17 Mar 2002, 18:29:00 CET

On Sunday 17 March 2002 18:26, you wrote:

> Tenże binarny format ma także swoją postać źródłową i narzędzia do
> generwania takiej bazy db.

Czyli rozwiązanie ręczne, zamiast apt-get'a... suuuper

> Popełniasz właśnie kolejną nielogiczność. Kwestia w tym, że myślenie
> *wyłącznie* o Tobie w tym wypadku nie wchodzi w rachubę.

Ech... jeśli się okaże, że można to zrobić bez jakiś gigantycznych nakładów
(bo ja chcę sobie życie ułatwić, a nie utrudnić) i nie przeszkadza to nikomu
(no bo będzie się to sprowadzało dla ciebie do wydania polecenia apt-get
install certificates-all), a ludziom którym zależy (mi! i nie tylko) ułatwia
zarządzanie certyfikatami to nie rozumiem w czym problem.

przeszłośći. Jeżeli działasz zgodnie z charakterem wtedy nie działasz w ogóle