certyfikaty w PLD

Nie, 17 Mar 2002, 18:59:19 CET

On Sun, 17 Mar 2002, Mariusz Mazur wrote:

> Jeśli się uda to co chcę zrobić, to na podstawie osobnych plików w jakimś
> katalogu (baza certyfikatów) będzie można generować bazy do różnych formatów
> :)

> W skrócie: nikomu nie będzie przeszkadzać to co robię, a mi ułatwi życie.

Podsumuję to tak. Jeżeli przekonasz openssl do tego żeby oprerował nie na
pliku z certyfikatami tylko na plikach z katalogu (np. /usr/share/ssl.d/)
to droga wolna (wtedy nawet bezie znacznie lepiej bo pliki z certyfikatami
beą mogły podlegać kontroli bazy rpm-a i nie tzreba będzie manipylwać na
%verify() jak dla /usr/share/ssl/ca-bundle.crt). Jeżeli jeszcze przekonasz
przy tym gadzi^Wmozille żeby się nieco odchudziła używajac wprost kodu z
openssl to dodatkowo masz premię z końcówki od banderoli.