certyfikaty w PLD

Mariusz Mazur mariusz w isn.pl
Nie, 17 Mar 2002, 18:41:50 CET

On Sunday 17 March 2002 18:39, you wrote:
> Docelowe rozwiązanie i tak powinno polegać na używniu jedej bazy
> systemowej certyfikatów. Tio raczje głupota netsscape/mizilli że nie ma tu
> wprost korzystamnia z tego co daje openssl. Gdyby tak było to nie byłoby
> kwestii trzymania kilku baz z tym samym. Niemniej nadal w niczym isttnym
> to nie pzreszkadza bo z mozilla przydzić może zalecana baza certyfikatów i
> jeżlei ni chcesz jej uzywać to wysatrczy że ją wykazjesz (czy to w
> zasobach systemowych czy na poziomie konkretnego uzytkownika).

Jeśli się uda to co chcę zrobić, to na podstawie osobnych plików w jakimś
katalogu (baza certyfikatów) będzie można generować bazy do różnych formatów
:)

> I czym się to różni od posiadania juz na dzieńdobry podstawowje bazy
> certyfikatów ? Było już: różnica jest bardzo niewielka dla tej konkretnej
> grupy bo osoby z trej grupy i ak beda chciały zapewne wprost wpływać na
> każdy certyfikat z osobna, a dla reszty nie ma już potrzeby robić nic
> więcej po za zainstalwaniem przykładowo opennssl.

W skrócie: nikomu nie będzie przeszkadzać to co robię, a mi ułatwi życie.

przeszłośći. Jeżeli działasz zgodnie z charakterem wtedy nie działasz w ogóle