Zasoby z certyfikatami SSL - miejsce w drzewku katalogów

Mariusz Mazur mariusz w isn.pl
Wto, 19 Mar 2002, 00:11:36 CET

On Monday 18 March 2002 23:56, Marcin Bohosiewicz wrote:
> 1. Katalog /etc/certs.d/*
> 2. Pliki (nie 1 plik) z certyfikatami - z tego co rozmawialismy
> przez telefon poprawka niezbedna dla openssla placze sie gdzies w
> okolicach naszych crondemonow.
> 3. do tego pakiety openssl-cert-<nazwa_CA> z certyfikatami,
> gdzie w %verifyscript mozna (a nawet trzeba, wtedy tylko dostarczanie
> certyfikatow ma sens) dodac sprawdzanie autentycznosci
> certyfikatu w danym CA poprzez rpm -V. Padl jeszcze pomysl, zeby pakiety
> z certyfiaktami obecne na naszym ftp byly _podpisane_ przez CA.

Jupi... Jakby jeszcze się ktoś zgłosił zamiast mnie do zrobienia tego
wszystkiego to byłbym w siódmym niebie (się to komformiz bodajże nazywało :).

Ok... a co robimy z progami które tego nie bedą obsługiwały?

przeszłośći. Jeżeli działasz zgodnie z charakterem wtedy nie działasz w ogóle