slrn-pl VS slrn

Jarek Baczynski jarek w space.hn.org
Pon, 18 Mar 2002, 11:09:37 CET

W poprzednim odcinku... (Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala pisze):

> Pomału przygotowuję się do wrzucenia slrn-pl do głównego repozytorium
> (czy jak to się tam nazywa ;-) i zastanawiam się nad sensem
> wspołistnienia slrn.spec i slrn-pl.spec.

Nie zastanawiaj się, to strata czasu. ;-)

> Przecież slrn-pl=slrn+makra+łatki+polska dokumentacja.
> Wszystkie dodatkowe ficzery można włączać/wyłączać z poziomu plików
> konfiguracyjnych, tak więc osoba używająca zwykłego slrn nie powinna
> odczuć żadnej niedogodności.

Nad tym już dyskutowaliśmy.  Zostało ustalone, że dwa osobne pakiety.

> Ewentualnie można by zrobić wzajemne Obsoletes w specach.

Tu zostało ustalone, że obsoletes nie ma być.  Może ktoś przypomnieć
argumenty? :)

> Bo naprawdę nie widzę sensu jednoczesnej instalacji pakietów slrn i
> slrn-pl w systemie.

Dokładnie.

> Jeśli jednak ta propozycja nie wam odpowiada to mogę zaproponować
> jeszcze coś takiego:
> nazwy binarek zmienię na slrn-pl, slrnpull-pl
> pliki *.rc wrzucę do /etc/slrn
> dokumentacja do /usr/share/slrn-pl-version i /usr/share/slrnpull-pl-version
> Makra do /usr/share/slrn-pl/macros
> Pliki spoola do /var/spool/slrnpull-pl

No właśnie, to ostatnie (powielanie) spoola jest chore... :/

Też chciałbym to wiedzieć. :-)

 -- Jarek

--
      Jarek 'Bacza' Baczyński            I want a VEGETARIAN BURRITO to go ...
    Odwiedź mnie w galerii... :-)        with EXTRA MSG!!