slrn-pl VS slrn

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Pon, 18 Mar 2002, 11:37:11 CET

18.03.2002 pisze Jarek Baczynski (jarek w space.hn.org):

> Tu zostało ustalone, że obsoletes nie ma być.  Może ktoś przypomnieć
> argumenty? :)

Dobra. Przejrzałem jeszcze raz poprzednią dyskusję. Od tego czasu trochę
się w slrn-pl zmieniło. Między innymi jest pełna internacjonalizacja
komunikatów makr. Tak więc jeśli chodzi o zastąpienie slrn przez slrn-pl
to sprawa rozbija sie _tylko_ o tłumaczone na j. polski *.rc w
/etc/slrn.

Więc jednak pozostaje taka zmiana nazw binarek i struktury katalogow,
która nie będzie kolidowała z slrn. Tyle że:

----

> Dokładnie.

Ktoś argumentował że niby dlaczego nie może używać jednocześnie slrn-pl
i slrn "Może jeszcze obsoletes na tina zrobić :-)"
Z tym, ze tin i slrn to dwa odrębne czytniki, a slrn-pl i slrn to prawie
to samo. Tak więc nadal nie widzę sensu instalowania obu slrnów. Więc
może jednak Obsoletes? :-))
----

> No właśnie, to ostatnie (powielanie) spoola jest chore... :/
Otóż to! Ale jak się tego nie zrobi to będą pewnie konflikty przy
instalacji obu slrnpulli :/

> Też chciałbym to wiedzieć. :-)
Gotar kiedyś się o to mocno kłócił - może sie więc wypowie?

--
Marcin Wieczorek <wieczor w free.polbox.com>:
     jeśli nie chcemy aby nasza karta za kilka baniek chodziła jako VGA to
     musimy przekompilować kernel.