e2fsprogs >= 1.15 is needed by rc-scripts-0.3.1-1

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pon, 18 Mar 2002, 12:06:16 CET

On Sat, 16 Mar 2002, Tomasz Kłoczko wrote:
> Mozesz mieć wiele ezeczy mnie wyjaśnia to niemniej dlaczego to masz i czy
> jest to przydatne w konktretnej sytuacji. Jezlei chcesz już odpowiadać to
> odpowiadaj juz jakoś tak żeby było możliwe domyślenie się o co Ci chdzić
> może.

Ależ to jest proste....

[*] /dev file system support (EXPERIMENTAL)
[ ]   Automatically mount at boot

# Mount /dev (Device Filesystem)
MOUNT_DEVFS=no

I w takiej sytuacji mi będzie całość chodziła na starym /dev .

Zabronisz mi? Taki układ jest wygodny - nie widzę korzyści z przejścia na
devfs, a tylko możliwe problemy.

W tym układzie ta poprawka stworzy tylko problemy.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...