slrn-pl VS slrn

GoTaR gotar w poczta.onet.pl
Pon, 18 Mar 2002, 14:42:35 CET

On Mon, Mar 18, 2002 at 10:52:12 +0100, Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala wrote:

> wspołistnienia slrn.spec i slrn-pl.spec.
>
> Przecież slrn-pl=slrn+makra+łatki+polska dokumentacja.
                              ^^^^^
O tym proszę szerzej. Bo o kompatybilności kiedyś pisałeś, że
niezupełnie. Jeśli tak - czemu tego nie ma w głównym drzewie slrn?

> Wszystkie dodatkowe ficzery można włączać/wyłączać z poziomu plików
> konfiguracyjnych, tak więc osoba używająca zwykłego slrn nie powinna
> odczuć żadnej niedogodności.

A będziesz w stanie _na bieżąco_ synchronizować slrn-pl z oryginalnym
slrn!?

> Ewentualnie można by zrobić wzajemne Obsoletes w specach.

Nie.

> Bo naprawdę nie widzę sensu jednoczesnej instalacji pakietów slrn i
> slrn-pl w systemie.

Jeśli:
a) nie zmienia się istniejąca funkcjonalność,
b) ZOBOWIĄZUJESZ się do natychmiastowej synchronizacji
to ok.

> Jeśli jednak ta propozycja nie wam odpowiada to mogę zaproponować
> jeszcze coś takiego:
> nazwy binarek zmienię na slrn-pl, slrnpull-pl

Takie coś już kiedyś proponowałem i dopóki nie będą spełnione powyższe
warunki - to jest najrozsądniejsze rozwiązanie.

> Wtedy pakiety slrn i slrn-pl nie powinny kolidować ze sobą. Tylko na
> jaką ciężką chol%$## tak robić? W szczególności trzymać dwa spoole z
> artykułami (slrnpull).

Po kiego dwa?

> Czy ktoś przy zdrowych zmysłach będzie instalował oba pakiety
> jednocześnie?

Admini mający innych poza sobą userów?

> Osobiście opowiadam się za rozwiązaniem z Obsoletes.

Komputerów używa wiele osób.

--
GoTaR <gotar w priv0.onet.pl>		USA sux
	La ilaha illa´l-lah! La ilaha!