slrn-pl VS slrn

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Wto, 19 Mar 2002, 10:04:48 CET

18.03.2002 pisze GoTaR (gotar w poczta.onet.pl):

>                               ^^^^^
> O tym proszę szerzej. Bo o kompatybilności kiedyś pisałeś, że

- include_sysrc, łatwe włączanie systemowych plików .rc bez podawania             bezwzględnej ścieżki,                                                         - mime-v4, obsługa utf-8 w polskich warunkach (iso-8859-2) + prosta obsługa       windows-1250,                                                                 - sort_visible_headers-1.4, sortowanie nagłówków artykułu,                      - article_window_size-v2, domyślny rozmiar okienka artykułu,                    - sys_info-v2, informacje o systemie w nagłówku User-Agent,                     - hide-verbatim, ukrywanie tekstu pomiędzy znacznikami #v+ i #v-,               - fqdn_warning, zezwolenie na niepełną nazwę posting_host,                      - locate_by_msgid, uwzględnianie przedrostka ,,news:'' przy wyszukiwaniu          artykułów przez Message-Id,                                                   - ipv6, obsługa IPv6,                                                           - mime_qp_enc, możliwość włączenia kodowania QP przy wysyłaniu
> niezupełnie. Jeśli tak - czemu tego nie ma w głównym drzewie slrn?

Część łatek ma sporą szansę na wejście do głónej linii slrn, ale np.
include_sysrc czy mime-v4 to typowe latki slrn-pl. Raczej wątpię by weszły
do oficjala. Także wasze ipv6 nie podsyłaliście Thomasowi. Czemu?

> A będziesz w stanie _na bieżąco_ synchronizować slrn-pl z oryginalnym
> slrn!?
Raczej nie. Ze względu na konieczność nanoszenia poprawek, tłumaczenia
dokumentacji itp... zawsze bedzie minimum 2-3 tygodniowe opóźnienie.

> Jeśli:
> a) nie zmienia się istniejąca funkcjonalność,
No to faktycznie może być problem, bo mamy tłumaczone na polski konfigi.
> b) ZOBOWIĄZUJESZ się do natychmiastowej synchronizacji
> to ok.
A o tym już pisałem.

> Takie coś już kiedyś proponowałem i dopóki nie będą spełnione powyższe
> warunki - to jest najrozsądniejsze rozwiązanie.
I tak właśnie zrobię. Lada chwila wrzuce na ftp testową wersje pakietów.

> Po kiego dwa?
No bo powstają slrn-*, slrn-pull, slrn-pl-* i slrn-pl-pull* tak więc mamy
dwa slrnpulle. Jak to chcesz rozwiazać?

--
xenofobia - strach przed oglądaniem złych seriali fantasy
"Słownik prawdziwej polszczyzny"