e2fsprogs >= 1.15 is needed by rc-scripts-0.3.1-1

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Pon, 18 Mar 2002, 17:23:21 CET

On Mon, Mar 18, 2002 at 05:12:24PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
> On Mon, 18 Mar 2002, Blues wrote:
> [..]

> Mniejsza o to. Nie czuje sie nadal wypowiadać mocniej w kwestiach
> zwiazanych z kernelem 2.4 .. moze za kilak dni :)
> Tak czy inaczej co d tematu listu to jest tu nadal pewna istotna kwestia.
> Otóż pakeit dostarcza de facto trzey rzeczy: nardzia bazowe do operowanai
> na systemach pliowych (mkfs, fsck ..), narzędzia do operowanai na ext2
> (fsck.ext2, mkfs.ext2 ..) i narzędzia operujace na ext3 (fsck.ext3,
> mkfs.ext3) Faktycznie rc-scripts powinno wymagać tylko tej pierwszej
> [...]

Znaczy jest pakiet fstools z mkfs i fsck, oraz inne pakiety (backendy
do ext2, xfs...). Wszystkie backendy mają provides fstools-backend
a fstools ma r: fstools-backend? Sounds strange. Bo jeden, losowy,
backend wystarczy by zadośćuczynić tej zależności. Więc to chyba
niepotrzebne. Ale sam pomysł jest dobry (a installer jest do niego
przygotowany, dodaje e2fprogos, reiserfsprogs etc automagicznie).

--
: Michal Moskal :::::::: malekith/at/pld.org.pl :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h