e2fsprogs >= 1.15 is needed by rc-scripts-0.3.1-1

Pon, 18 Mar 2002, 17:33:11 CET

On Mon, 18 Mar 2002, Michal Moskal wrote:
[..]
> Znaczy jest pakiet fstools z mkfs i fsck, oraz inne pakiety (backendy
> do ext2, xfs...). Wszystkie backendy mają provides fstools-backend
> a fstools ma r: fstools-backend?

Tak. O ile uzywazsz tylko jednego systemu plikowego to to byłby włąsnie
ten jeden pakiet z backend narzędziami.

> Sounds strange. Bo jeden, losowy, backend wystarczy by zadośćuczynić tej
> zależności.

Kwestia w tym że wybór tego co instalujeszw syetmie nie odbywa się na
podstawie wyników grey w totka 8-)

> Więc to chyba niepotrzebne. Ale sam pomysł jest dobry (a
> installer jest do niego przygotowany, dodaje e2fprogos, reiserfsprogs
> etc automagicznie).

Sytuacje mołowy poprawić odpowienuie %verifyscript w głownym pakiecie
które sprawdzałoby /etc/fstab -> wyciągąłoby nazwy syetmów plikowych ->
próbowało stwierdzać czy ma się ainstalowane poptzreebne backend pakiety.

Niemniej wydaje mi się że mozana zaufać administrartorowi który z głową
powinien dobrać backend pakiet. Na etapie instalacji systemu zajmowałby
się tym jakiś kawałek instalatora.